KissArtPhoto

Minden ami fotózás. Újdonságok, fotózási élményeim, tippek trükkök...

Friss topikok

  • vlmworld: Sok sikert, sok olvasót és érdekes posztokat kívánok! (2013.01.15. 17:17) Helló mindenki!

Címkék

Archívum

Akkor pár szót a kiállításról...

2013.01.26. 19:32 spongyi

Ahogy azt már a tegnapi nap folyamán írtam, ma kilátogattam a Papp László Sportarénába és kicsit körbenéztem mik az idei év trendjei esküvő fronton. 

MG 4981

Hát engem már a jegypénztárnál lévő tömeg kicsit meglepett. Emlékeim szerint legalább 6 kassza nyitva volt és így is legalább 5 percbe telt mire kiköhöghettem azt az 1900 forintot, amit elkértek a jegyért. Ezután pedig már csak fel kellett kapaszkodni pár lépcsőn mire elértem a bejáratot. Az előcsarnokban semmi meglepő nem volt. Pár ember lézengett és kereste merre is kell menni. Én is lassan hátramentem a lépcsőkhöz azokon le és már ott is voltam a "küzdőtéren".

MG 4967

A küzdőteret akár szó szerint is lehetett érteni, mert olyan tömeg fogadta az oda látogatókat mint reggeli csúcsban a hármas metró a kedves utazókat. Voltak olyannyira bedugult helyek is, ahol se jobbra se balra nem lehetett nézni. Az ember csak abba az irányba tudott tekinteni amerre a tömeg sodorta, és sűrű bocsánatkérések közepette próbált túlélni a tömeggel.

MG 4973

A kiállítók között szerintem mindent meg lehetett találni, amit a nemes nap kedvéért bevethetett az ember. Voltak Dj-k, virágkötők, fényképészek, videósok, mindenféle autót kínáló cégek, még egy busz is volt bent. Aztán voltak még tortakészítők, ruhaszalonok kínálták portékáikat, cipőt is vehetett hamupipőke akár féláron. Na és ne feledkezzünk meg azokról se akik lézer show-t kínáltak a bulira. A lézeresek sátrából pedig nem gyakran ilyen szavakkal jöttek ki a fiatalok: "Hát nagyon jól néz ki meg minden, de azért egy esküvőre kicsit meredek lenne" :)

MG 4979

Szóval volt itt minden dögivel. Voltak fiatalok, idősek, voltak akik idén tervezik az esküvőt, de voltak akik még nem is nagyon tervezik, és volt aki csak nézelődött. Mint mondjuk én is :) Persze a párok is elég változatosak voltak. Voltak azok, ahol a férfi csak loholt az asszonykája után aki a bőség zavarában nem is tudta merre szaladjon. Voltak olyanok akik csak sétálgatva nézelődtek és mindenféle szórólapot begyűjtöttek és mindenre amit meséltek nekik csak helyeslően csendben bólogattak. Na és persze voltak azok, ahol mind a két fél egyformán boldogan cikázott a sorok közt. 

MG 4982

Szóval, azok akik kilátogattak mindenféle jót megtapasztalhattak. És a tömeg is fokozta a hangulatot, mely egyik standtól áramlott a következőhöz. 

Akik még nem voltak kint és idén tervezik a menyegzőt azoknak szerintem érdemes kilátogatni, hisz talán sok időt megtakaríthatnak maguknak, hisz itt mindent egy helyen megtalálható, és nem kell órákat lógni a neten, és akkor is lehet csak egy töredékét ismeri meg az ember annak, amit itt a két nap alatt láthat, hisz itt mindenből nem egy, és nem is kettő van, hanem legalább fél tucat :) Szóval van miből válogatni.

MG 4992

Aki pedig szakmabeli vagy az szeretne lenni, azoknak is érdemes egy napot rászánni, hogy megismerje a konkurenciát, és talán el is leshet pár trükköt, fondorlatot.

Végeredményben tehát nekem tetszett a rendezvény, annak ellenére, hogy a küzdőtéren szerintem túl meleg volt a külső részen pedig ahol voltak az étkezők talán túl hideg. Valamint a standok közötti folyosók talán kicsit lehettek volna tágasabbak is, hogy a nagy tömeg jobban tudjon mozogni.

Akit érdekel a rendezvény, és holnap még kilátogatna, ezen a címen informálódhat: 

http://www.eskuvo-kiallitas.hu/hu/

És ha tetszett a bejegyzésem, vagy a képek keress fel facebook-on és like-old az oldalam:

https://www.facebook.com/kissartphoto

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kissartphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr735045377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása